Pytania i odpowiedzi

1. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji wyjazdu?

Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:

  • wypełniając formularz na naszej stronie
  • telefonicznie (+48 696 809 469)
  • mailowo (zapisy@tuitam.org)

Po otrzymaniu wiadomości od Państwa postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej to możliwe.


2. Kiedy i jak zapłacić za wyjazd?

  • Wyjazdy jednodniowe
    • Prosimy o dokonanie płatności najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem wyjazdu
    • W przypadku rezerwacji na mniej niż 10 dni przed wyjazdem płatności za wyjazd należy dokonać w ciągu 48 godzin od momentu dokonania rezerwacji
  • Wyjazdy z noclegiem

    • Zaliczka 25% wartości wyjazdu płatna w terminie 7 dni od dokonania rezerwacji
    • Dopłata reszty kwoty najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem wyjazdu
    • W przypadku rezerwacji na mniej niż 10 dni przed wyjazdem płatności za wyjazd należy dokonać w ciągu 48 godzin od momentu dokonania rezerwacji
  • Wakacje 2022 (wczasy dla rodzin, wycieczki objazdowe, kolonie, obozy młodzieżowe)

    • Zaliczka w wysokości 500 zł płatna w terminie do 31.03.2022
    • Dopłata reszty kwoty najpóźniej 10 dni przed rozpoczęciem wyjazdu
    • W przypadku rezerwacji na mniej niż 10 dni przed wyjazdem płatności za wyjazd należy dokonać w ciągu 48 godzin od momentu dokonania rezerwacji


3. Kiedy otrzymam szczegółowe informacje wyjazdowe oraz dokładną godzinę wyjazdu?

Szczegółowe informacje wyjazdowe prześlemy Państwu w wiadomości SMS na 2 dni przed rozpoczęciem wyjazdu. Rozkład jazdy podany na naszej stronie internetowej jest orientacyjny i może ulec zmianie.


4. Czy możliwa jest płatność bonem turystycznym?

Oczywiście realizujemy bon turystyczny. Bon turystyczny możecie Państwo wykorzystać na wycieczki krajowe. W celu realizacji płatności prosimy o podanie 16 znakowego kodu bonu, który znajdziecie Państwo na platformie PUE ZUS. W przypadku dodatkowych pytań służymy pomocą. Sprawdź nasz poradnik!


5. Czy mogę otrzymać fakturę za wyjazd?

Wystawiamy faktury. Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę, to bardzo prosimy o informację w momencie rezerwacji imprezy. Realizujemy również dofinansowania wyjazdów z zakładów pracy. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie.

Wysłanie danych do faktury mailowo znacznie przyśpiesza proces wystawiania dokumentu.


6. Co w przypadku rezygnacji z wyjazdu?

Rezygnacja z wycieczki jednodniowej

  • w przypadku rezygnacji z wyjazdu na więcej niż 7 dni wpłacona kwota zostanie przeznaczona na voucher, który jest ważny 1 rok
  • jeżeli do wyjazdu pozostało mniej niż 7 dni - wpłacone środki nie  zostaną zwrócone
  • istnieje możliwość bezpłatnej zmiany uczestnika

Rezygnacja z wycieczki trwającej dłużej niż 24 godziny

Z tytułu rezygnacji z Imprezy Klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty po potrąceniu faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów. Organizator informacyjnie podaje, że w przypadku imprez autokarowych historycznie średnie koszty potrąceń kształtują się następująco:

  • do 50 dni przed dniem wyjazdu – do 10% ceny imprezy
  • od 49 do 31 dni przed dniem wyjazdu – do 30% ceny imprezy
  • od 30 do 14 dni przed dniem wyjazdu – do 60% ceny imprezy
  • od 13 dni przed dniem wyjazdu lub później – do 90% ceny imprezy.