Pytania i odpowiedzi

1. W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji wyjazdu?

Rezerwacji można dokonać na kilka sposobów:

  • wypełniając formularz na naszej stronie
  • telefonicznie (+48 536 196 499)
  • mailowo (biuro@tuitam.org)
  • wysyłając wiadomość przez stronę na Facebooku

Po otrzymaniu wiadomości od Państwa postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej to możliwe.


2. Kiedy i jak zapłacić za wyjazd?

  • W przypadku wyjazdów jednodniowych prosimy o wpłatę całej kwoty między 14 a 30 dniem przed rozpoczęciem wyjazdu.
  • W przypadku wyjazdów kilkudniowych proponujemy następujące warunki płatności:

- 25% wartości imprezy turystycznej płatne w terminie 7 dni od dokonania rezerwacji

- 75% wartości imprezy turystycznej płatne między 14 a 30 dniem przed rozpoczęciem wyjazdu


3. Kiedy otrzymam szczegółowe informacje wyjazdowe oraz dokładną godzinę wyjazdu?

Szczegółowe informacje wyjazdowe prześlemy Państwu na 2-3 dni przed rozpoczęciem wyjazdu. Rozkład jazdy podany na naszej stronie internetowej jest orientacyjny i może ulec zmianie.


4. Czy możliwa jest płatność bonem turystycznym?

Oczywiście realizujemy bon turystyczny. Bon turystyczny możecie Państwo wykorzystać na wycieczki krajowe. W celu realizacji płatności prosimy o podanie 16 znakowego kodu bonu, który znajdziecie Państwo na platformie PUE ZUS. W przypadku dodatkowych pytań służymy pomocą.


5. Czy mogę otrzymać fakturę za wyjazd?

Wystawiamy faktury. Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę, to bardzo prosimy o informację w momencie rezerwacji imprezy. Realizujemy również dofinansowania wyjazdów z zakładów pracy. Do każdego przypadku podchodzimy indywidualnie.


6. Co w przypadku rezygnacji z wyjazdu?

Z tytułu rezygnacji z Imprezy klientowi przysługuje zwrot wpłaconej kwoty po potrąceniu faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów. Organizator informacyjnie podaje, że w przypadku imprez autokarowych historycznie średnie koszty potrąceń kształtują się następująco:

- do 50 dni przed dniem wyjazdu – do 10 % ceny imprezy, 

- od 49 do 31 dni przed dniem wyjazdu – do 30 % ceny imprezy,

- od 30 do 14 dni przed dniem wyjazdu – do 60 % ceny imprezy,

- od 13 dni przed dniem wyjazdu lub później – do 90 % ceny imprezy.

  • Dopuszczamy możliwość bezpłatnej zmiany uczestnika wyjazdu w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem wyjazdu.
  • Sugerujemy wykupienie dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej, które w przypadku spełnienia warunków gwarantuję Państwu zwrot 100% wartości wyjazdu.